Jak było? - Rajd okiem uczestników

Ewa, Róża i Michał dzielą się swoimi myślami na temat rajdu. Dziękujemy :)

Ewa:

"Nasz rajd nie był zwykłym rajdem górskim – poza zdobywaniem szczytów i obcowaniem z przyrodą, miało miejsce spotkanie przedstawicieli różnych krajów. Na tle malowniczego krajobrazu górskiego, poznawaliśmy kulturę węgierską oraz dzieliliśmy się naszą tradycją. Znakomite towarzystwo, widoki zapierające dech w piersiach oraz czyste, rześkie powietrze sprawiły, że rajd zaliczam do jak najbardziej udanych. Dziękuję całej ekipie za to, że przez kilka dni, mimo zmęczenia, uśmiech nie schodził z mojej twarzy. Do następnego!"

zdjęcia: pieninyinfo.pl

Róża:

"Warto na pewno wspomnieć o wspaniałej organizacji i kierownictwie rajdu. Ponadto można było poznać wielu ciekawych i wyjątkowych ludzi. Jednymi z najwspanialszych momentów były wieczory gier i zabaw które na pewno na długo pozostaną w naszej pamięci. Goście z innych krajów byli bardzo otwarci i chętni do rozmów. Będąc na rajdzie można było cieszyć się pięknymi widokami, oddychać rześkim, górskim powietrzem a niekiedy nawet napić się źródlanej wody:) Pogoda również dopisywała- było dość ciepło ale nie nazbyt gorąco, parę razy zaskoczył nas niespodziewany deszcz ale byliśmy przygotowani na taką ewentualność.

Z pięknymi wspomnieniami, wzbogaceni o nowe doświadczenie wróciliśmy do domów wyczekując następnego!"

Michał:

"Pierwszego dnia rajdu wędrówka nie była zbyt długa, a po południu udaliśmy się na występy artystyczne z okazji dni polsko-węgierskich. Następnie powróciliśmy do schroniska, gdzie spędzaliśmy swój czas na śpiewaniu starych angielskich oraz polskich hitów, zajadając smaczne kiełbaski z ogniska.

Drugi dzień był dla ludzi o dobrej kondycji fizycznej. Po całym dniu wędrówki zaszliśmy do chatki położonej na dosyć stromym wzgórzu. W środku zostaliśmy poczęstowani wyśmienitą obiadokolacją. Następnie zostały zorganizowane gry i zabawy. Po serii żartów-sucharów zadawano zagadki, które miały na celu rozbawienie uczestników. Przy talencie głównych uczestników tych zabaw, najlepsi polscy komicy wysiadają.

Trzeci dzień był trochę lżejszy, a wędrówka zakończyła się, gdy dotarliśmy do schroniska na Turbaczu z widokiem na Tatry. Wieczór również był pełen zabaw takich jak quiz, w którym jedna ekipa składała się z Węgrów oraz Litwina, którzy rywalizowali z ekipą z Polski. Obcokrajowcy odpowiadali na pytania o Polsce, a Polacy odpowiadali na pytania o Węgrzech. Była też nauka tańców węgierskich oraz polskich, a na sam koniec pisaliśmy na plecach innych uczestników to, co o nich myślimy. Wypowiedzi z tych kartek to dowód na to, że zdążyliśmy się poznać na tyle, by móc wypowiedzieć się o innych uczestnikach, a gdy przeczytałem swoją kartkę, okazało się, że komentarze były bardzo przyjazne.

Ostatniego dnia wędrówka nie była zbyt długa – było to zejście z gór, które czasami bywały bardzo strome. Dla niektórych uczestników było to nie lada wyzwanie. Ale na szczęście obyło się bez poważniejszych kontuzji. Po dłuższej chwili wypełnionej rozmowami o wrażeniach z rajdu doczekaliśmy się busów, które przewiozły nas do Szczawnicy, gdzie oglądaliśmy ciekawe występy, w których artyści z Polski oraz Węgier przybliżali nam tańce oraz muzykę tych krajów. Koniec rajdu zakończył się nocnym spływem po Dunajcu, po czym mogliśmy najeść się do syta z suto zastawionego stołu szwedzkiego, na którym serwowane były przeróżne smakołyki :-)

Atmosfera rajdu była fantastyczna, ludzie byli bardzo przyjaźni i rozmowni, a jedyną wadą było to, że trwał tak krótko."

Serdecznie dziękujemy portalowi pieninyinfo.pl za sympatyczną notkę o naszym rajdzie oraz za piękne zdjęcia!

Dziękujemy również Ewie, Róży i Michałowi za nadesłanie swoich wspomnień z Rajdu, gorąco zachęcamy pozostałych uczestników do wzbogacenia wspólnych wrażeń:) Przesyłajcie na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.